Underbara 25e <3 :)

Idag har jag och Wilf varit tillsammans i 6 manader :) Ett halvt ar. Satan sa tiden gatt fort.. Men det har varit underbart :) Vad vi ska gora for att fira vet jag inte, vi ar ju liksom fattiga. Om jag visste att jag skulle fa jobb imorgon hade jag kunnat spendera pengar, men nu vet jag ju ingenting. Wilf skulle iaf forsoka fa pengar av sin mamma sa vi kunde fira. Och om han lyckas ar planen att aka in till Manchester, ata middag och se bio.. Varan "tradition" :) Sa jag haller tummarna.

Nu ar jag hungrig och ska se hur det gar for wilf med frukosten. Pusshej

<3 love you puppet :)



2 kommentarer

mamma

Oh vad gulliga ni är:) puss älskar dej

Datum: 2008-09-25 Tid: 15:14:37
Jippan

Ja, då är det ju värre än England. :P

Både du och jag vet att det regnar mkt i England så det är bara att erkänna! ;)

Datum: 2008-09-25 Tid: 18:39:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0