Wild Child

Glömde förresten berätta att vi såg Wild Child igår.. Den var faktiskt rätt bra (min typ av film :) Synd bara att under vissa delar av filmen vart det alldeles svart och man visste liksom inte vad som hände.. men ja, den var rätt bra.

Ikväll ska vi förmodligen se "Foreign Exchange" om den hinner bli klar..Vi är riktiga filmnördar.. Fast ja, vi är ju trotsallt rätt fattiga så vi kan inte göra speciellt mycket för tillfället.. förhoppningsvis får jag ju ett jobb som sagt och då lär jag kunna göra mer saker samt köpa kläder.. I NEED CLOTHES!!



1 kommentarer

Marielle

Älskar chic flics:)

Datum: 2008-09-09 Tid: 17:45:45
Blogg: http://mariellep.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0