Computer problems

Igar dog varan dator. den ska dock fixas snart. maste bara fixa lite pengar och se vart det ar billigast osv.

Igar stadade vi en massa i rummet. Vi sadtade ut alla lador som carol haft i varat rum osv. Wilf hade ingenting att gora idag eftersom att datorn ar dod, sa han har stadat en massa idag. ar inte klart an men blir klart imorgon. vilket ar underbart :) Rent och fint.. renare an det nagonsin varit :P

Fick paket av min mor idag. det var fint. TACK! :) det uppskattades i mangder.. och sockarna/halsbandet och allt var superfint :)

Nu ska vi snart ata.. och sen blir det att se lite "the inbetweeners".. en ny serie vi borjat se nu efter att vi blivit klara med Veronica Mars :P

Sitter nu btw pa Carols gamla dator som hon just fatt till liv. men den ar dum i huvudet och tangenterna ar minimala sa man knappt skriva.

jajavi hors sen.


1 kommentarer

mamma

Kul att du tyckte om det:) det var ju inge märkvärdigt det sa jag juh;) vi har bokat resan nu, vi åker från sthlm 14/7 kl 16.35 framme i manch 18.00 å åker hem den 21/7 18.55 å landar i sthlm 22.10 hoppas det blir bra, längtar ihjäl mej. Btw glömde korsordstidningen du ville ha:( förlåt puss älskar dej

Datum: 2009-04-07 Tid: 09:14:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0