Lordag

Igar for vi till Kev med Digsy, Luke och Paul. Vi sag pa Colleteral, drack lite och sa boxades pojkarna.

Idag har det inte hant sa mycket. Tog sovmorgon, skulle till gymet men dom hann stanga. For in till Manchester for att hitta skor till gymet, men innan jag hann kolla riktigt stangde affarerna. jag och Wilf gick till en italiensk restaurang vid Piccadilly Gardens och kakade mat (supergott). Nu ar vi hemma och har just sett pa "Burn after reading" med George Clooney & Brad Pitt. Rolig film men valdigt forvirrande :P

Imorgon ska jag in till Manchester igen och hitta skor, men fore det blire gymet en svang :)
Jaja nu ska jag sova. mer spannande an sahar blir det inte.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0