Sondag

Igar hande det inte sa mycket. Jag och Carol gick upp tidigt och for pa spinning klockan 9.45, vilket var kul men sjukt jobbigt och eftersom jag inte smalt frukosten an madde jag inte sa bra men men. Sen gick jag och Wilf till det nya gymet som nyss oppnat i Uppermill och pratade lite om medlemskap osv.

Scott bestamde sig for att inte ha fest igen. Sa vi gick en svang till The Welly dar det var overraskningsfest for min jobbarkompis syster. Sen drog vi hem.

Idag har jag varit pa en lite jogging tur och for forbi gymet i Uppermill igen och fick en liten rundtur pa gymet. Sjukt fint och sprillans nya grejor :) Jag ser framemot vibrationsplattan och alla cyklar och grejor med tv.. precis som pa iksu fast nyare :) Ska dit med £300 pa tisdag och skaffa medlemskap.. 1 ar :) blir superbra. jag ar taggad.

nu ser jag pa kalle och chokladfabriken pa tv. sen blir det ett bad, middag och film :) Myskvall helt enkelt.
Ha det bra :)


4 kommentarer

Johanna WP

Du får träna innan frukost ^^

Duktig du är förresten. Jag hade också tänkt börja träna. Men det sket sig. Jag är för lat för att få platt mage!

Datum: 2009-04-13 Tid: 01:44:31
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Mirry

Snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

Datum: 2009-04-13 Tid: 17:59:30
Blogg: http://www.arntyochmirry.se
mamma

Du är bara duktig:) vi får väl se hur det gått för oss när vi kommer ner i juli;P puss älskar dej

Datum: 2009-04-13 Tid: 18:04:24
fia

haha, nej men vad säger du, den är ju snygg ;)

Datum: 2009-04-16 Tid: 10:45:07
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0