Godkvall

Jobbade idag vilket gick helt okej faktiskt. Var val inte direkt jatte roligt att kliva upp tidigt pa en lordag men vad gor man inte for pengar ey? Efter jobbet fick jag skjuts hem av Holly (sporegnade ute) och sen har jag inte gjort nagonting :P

Jag har varit valdigt trakig. Wilf har varit och set tpa fotboll med sin pappa och jag har tvattat klader. Jag har ett spannande liv ;P Vi har iaf sett The golden compass. den var inte lika bra som boken tyvarr :/

Imorgon blir det manchester for shopping. Ska kopa lite bocker och nagot nytt kladesplagg innan jag aker till sverige :)

Jaja, nu ska jag nog sova tror jag.
Puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0