Mandag igen :(

Jobb idag igen, var inte sa uppskattat och roboten har varit igang sa under 2 skift har jag mest bara stirrat pa alla airfresheners for att se om klistermarkerna sitter rakt.

efter jobbet blev det gym. jag ska nog skaffa en personlig tranare. ska hora med dom pa onsdag och se hur mycket det kostar och sa.. skulle vara sjukt bra iaf..

Annars hander ingenting. ska nog lagga mig och lasa "northern lights".. boken som filmen the golden compass ar baserad pa.. :) superbra.

jaja, forlat for att jag ar trakig.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0