Mandag

Jag glomde skriva att i fredags efter jobbet, slutade runt 6, sa akte jag och wilf in till manchester och kakade middag. Det fick bli varan anniversary-meal, eftersom vi inte orkade och hade tid att gora nagot i morgon da det egentligen ar, sen ar det inte en san speciell anniversary heller.. nasta manad daremot :)

Igar gjorde vi absolut ingenting. Wilf spelade fotboll, jag ugglade framfor tvn och sen gick jag isang. Wilf har daremot suttit uppe hela natten och gjort sina uppsatser och nu ar han och lamnar in dom pa skolan. Jag ska snart till jobbet. Gick upp halv 7 idag.. vilket ar duktigt av mig da jag brukar kliva upp 7.45 :P Sa jag har hunnit duscha, kaka frukost (som underbara wilf hade gjort iordning at mig) och slappa..

Nu ska jag ta pa mig mina arbetsklader, packa ner min bok, ipod med min nya musik och lunch och sen bar det av. Jag vet inte nar jag slutar ikvall. Kan bli 5 men kan ocksa bli klockan 8 da vi behover gora sa himla manga airfresheners :P Men extra pengar ar alltid bra nu da jag aker hem pa torsdag och ska till coldplay den 12e :)

Jaja, ha en bra dag. Vi hors da jag kommer hem :)


1 kommentarer

Johanna WP

Jag förstod aldrig, ska du se Coldplay själv?

Datum: 2009-08-24 Tid: 20:54:15
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0