Onsdag

Jobbet idag gick val bra. Jag forsov mig imorse dock. Som tur var vaknade jag klockan 8 och tog mig till jobbet i tid. Jag hatar min mobil. Ibland stanger den av alarmet av sig sjalv..

efter jobbet gick vi till the welly och spelade lite biljard. Sen gick vi och handlade och har nyss atit hemmagjord pizza (eller ja, koppizza men vi la till lite palagg) med vitlokssas.. Underbart gott :)


Jag underhaller mig sjalv med Never mind the buzzcocks just nu och snart ska jag lagga mig och lasa en stund. :)

forresten sa Richard pa jobbet till Tracey idag att jag inte behover oroa mig for att forlora mitt jobb nu nar roboten funkar.. Vilket gjorde mig valdigt glad :)

2 veckor imorgon!
puss


1 kommentarer

mamma

Vad skönt det där med jobbet:) puss älskar dej

Datum: 2009-08-14 Tid: 14:48:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0