Söndag

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera under min resa. Men jag har verkligen haft fullt upp hela helgen och jag har verkligen inte haft tid att sätta mig ner och blogga :P Jag har tagit en massa bilder dock som jag bjuder på imorgon eller tisdag då jag är hemma i England igen.

Jag har iallafall haft en superkul helg och det har varit underbart att träffa alla igen, speciellt mamma, morgan, pappa, ida, åsa och johanna. Och dessa personer har också gjort min hemresa mycket bra.

Visst har inte allt gått bra och stressen har ibland blivit förmycket och sen upptäcker man självklart saker också som man inte märkt då man bott hemma.

Vi har festat, vi har dansat, vi har ätit, vi har snapsat, vi har sjungit, bråkat, gråtit, skrattat, ramlat omkull osv osv

men det som gjorde mig mest förvirrad var min sträckta vad och det jättestora blåmärket på mitt lår. Johanna, vad hände igår egentligen? haha

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Är hos pappa och ska bli väckt av en kram av Ida imorgon bitti innan hon åker iväg till 6-års. Sen blir det stan för sistaminuten shopping (såsom hörlurar för flygresan och kanske något klädesplagg), möta upp mamma på hennes lunch, och johanna på hennes, säga hejdå, förmodligen gråta en skvätt, åka till flygplatsen med pappa och sen blir det england igen.

Tack för en mycket trevlig helg allihopa :) Vi ses ju igen till jul!


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, va? Hur har du lyckats med det där blåmärket?

Jag var fortfarande full när jag klev upp tidigt i söndags, så jag ramlade in i sovrumsdörren & fick också ett blåmärke på knät :D

Datum: 2009-08-31 Tid: 13:47:52
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0