sondag

idag har jag och wilf varit inne i manchester. jag shoppade fodelsedags present at tracey och kom hem med en bok (the time traveler's wife) och 2 par skor.. ett par ar vanliga gra tygskor som jag hittade pa primark for 25 kr :P sen hittade jag ett par snygga nitsandaler som jag ocksa var tvunegn att kopa. har varit lite osaker pa om jag ska behalla dom eller inte.. for dom kanns lite for trendiga for mig och mina fotter och tar ser ut som korvar.. men men, skitsamma :P

vi har stadat ocksa.. for carol kom hem idag fran frankrike.. hon ar brunbrand. jag vill ocksa vara brunbrand :(

jaja, nu ska vi strax gora mat. varmamackor med tonfisk.. och sen ska jag nog fortsatta lasa min bok "the subtle knife".. fan vad jag laser nu for tiden. nar jag var hemma och gick i skola hatade jaga tt lasa engelska bocker och det tog evigheter.. men nu laser jag dom som jag laser svenska bocker. vilket ar ratt skont faktikst :)

jaja, har ar en dalig bild pa mina skor.. orkade inte leta fram kabeln till min kamera sa ni far en dalig mobilbild istallet :p



2 kommentarer

fia

jag tycker att dina tår är söta :) nästan lika söta som mina faktiskt!

Datum: 2009-08-16 Tid: 20:54:21
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
mamma

jätte fina... både tårna å skorna;P puss älskar dej

Datum: 2009-08-18 Tid: 15:04:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0