091229

Gick till banken i morse for att lagga in pengar och ordna upp lite saker. Banken ar inte stor i Uppermill och tydligen skulle alla dit idag och kon gick ut ur dorren och upp langs vagen lite. Sa dar var jag fast i en timma, sa jag hann aldrig hem och hamta mina gymskor som jag behovde med min tranare.

Jag gick iallafall till gymmet och satt dar med honom och pratade om vad jag ville fa gjort, hur lange jag ville att det skulle ta och sen matte han mitt kroppsfett, vagde och matte mig vilket var lite pinsamt sadar, men behovdes :P Sen fick jag massa papper jag ska fylla i, som en matdagbok etc. Sa det ska borjas imorgon. sa idag dricker jag mangder med cola light bara for att jag inte vill skriva in det pa dagboken sen :P och behova skamma haha. efter snacket skulle vi ha tranat lite men jag hade ju inga skor, sa det blev aldrig av :/ Men jag ska dit nasta torsdag da mitt forsta traningspass blir av, och da far jag aven ett traningsschema som jag ska folja da jag ar inte ar hos honom :P

Nu har vi iallafall kakat middag. Carol hade lagat underbar middag med blomkal i ostsas, potaits med vitlok och flask..eller ja, liknande iallafall. Supergott :)

Jag och wilf har aven tittat lite pa The wire och jag har hunnit sova en stund :P nu ska vi val se film eller nagot.

Imorgon blir det en snabbis i manchester for att forsoka htita skor och grejor till nyar och aven en mus och nagot att stalla datorn pa da den kommer. Vi hors sen! pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0