2009 året som gick..

Sag att flera personer lagt upp denna lista, sa jag kanner mig ju lite tvungen jag ocksa :p

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Det har jag sakert gjort. Kan inte ha varit nagot spannande for jag kommer inte ihag det :P
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag haller aldrig mina nyarsloften :P sa darfor ska jag forsoka att inte ha nagra iar :P
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
- Alltsa, det kanns som att alla varit gravida i ar. Visst ar det kul, men det kandes som en trend eller nagot :P Ingen av mina nara vanner har daremot blivit foraldrar.. men massor av bekanta!
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej, vilket var valdigt valdigt tur!
5. Vilka länder besökte du?
- I ar har jag varit i Sverige och i England. och aven en natt i Danmark, men egentligen tror jag inte det raknas :P Nej men sverige och england ar vart jag hanger.. men nasta ar blir det forhoppningsvis nagot varmare stalle ocksa. antingen frankrike eller grekland tror jag :)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
- Jag vet inte riktigt. tror inte det faktiskt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- Det har hant ganska mycket iar. Men den 25/3 var underbar! Var 1 arsdag som vi spenderade i London :) Sen fyllde jag ju saklart 20 ocksa, mend et var inte sa speciellt har och mina hemresor saklart :)
8. Vad var din största framgång 2009?
- Jag vet inte om jag lyckats med nagot riktigt haha. Jag blev saker pa jobbet, vilket var bra.. for jag behover inte oroa mig for att fa sparken. Sen har jag ju lyckats bli mer sjalvstandig och nasta lart mig laga mat ocksa :P
9. Största misstaget?
- jag tror inte jag gjort nagra stora misstag i ar. Ingenting jag angrar iallafall.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Forutom lite forkylningar och grejor har jag varit relativt frisk i ar :) Ingen baconsjuka eller liknande :)
11. Bästa köpet?
- Haha jag har faktiskt ingen aning. Har inte riktigt kopt nagot forutom bocker och mat och sant. Kanske skulle saga min dator. men nu vet jag inte an om det var ett bra kop eller inte :P min kamera? For nu kan jag antligen ta bilder igen :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och cigaretter, vilket det kommer bli andring pa iar :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min familj, mina vanner och min pojkvan gor mig alltid glada :)
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
- ahh, jag vet inte :P och inte ar jag lika ambitios som johanna heller som gjorde en spellista :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- jag tror jag varit gladare. Jag har ju sluppit oroa mig over mitt jobb och pengar i ar vilket har varit en oerhord lattnad. Jag har kunnat ta det lugnt och roat mig mer an forra aret da jag inte hade jobb eller pengar :P
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Jag onskar jag hade kunnat se min familj och mina vanner mer. Blivit alldeles for korta besok hemma :( som tur var fick jag ju se mamma och morgan lite extra da dom kom och halsade pa :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ingenting!
18. Hur tillbringade du julen?
- Formiddagen och kalleanka spenderades hos min faster med pappas slakt :) och se akte vi hem till mamma och at julmat dar. Mycket mysigt :)
19. Blev du kär i år?
- Jag blev kar forra aret :)
20. Hur många förhållanden?
- Ett.
21. Favoritprogram på tv?
- Greek, how i met your mother, greys anatomy, scrubs osv osv osv
22. Bästa boken du läste i år?
- Twilight bockerna saklart (jag ar en tont jag vet) och the host som ar skriven av samma forfattare. har last ackligt mycket bocker iar, men ingenting slar dom :P
23. Största musikaliska upptäckten?
- Cobra starship. karlek till dom :)
24. Något du önskade dig och fick?
- Onskade mig inte riktigt nagot. Jag fick vara frisk och glad och vara omkring manniskor jag alskar. det ar allt jag behover :)
25. Något du önskade dig men inte fick?
- En egen lagenhet. Men det ar inte sa hemskt att bo har. For jag kan ju spara massa pengar vilket jag inte skulle kunna gora med eget boende. men forhoppningsvis kan vi fixa det iar!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Carol lagade kottbullar och vi at appelkaka med vaniljsas. hangde lite pa puben och sag pa film :) Och sa gick vi ut nagra dagar innan saklart :)
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- ett eget boende, men som sagt. det kanske vi kan fixa i ar. annars har allt varit superbra :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Jag haller med min kara kusin har och vet inte vad som menas med stil.. och om det menas med kladstil har jag fortfarande ingen aning om vad min stil ar :P
29. Vad fick dig att må bra?
- Min Familj, mina vanner och min alskade Wilf!
30. Vem saknade du?
- Jag saknar alla dar hemma varje dag! Speciellt familjen och min karaste Johanna. Dom saknar jag alltid!
31. De bästa nya människorna du träffade?
- jag har traffat massor av nya manniskor. Men formodligen Angelica. Min forsta svenska van har i England. vilket gjorde allt sa mycket lattare och fick mig att trivas mer :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0