Bakfylla

Idag mar jag som jag fortjanar. akte in till Angelica med 8 taget och gick hem till henne. Drack baileys och mjolk vilket inte var sadar jattebra for min bakfylla. Sen motte vi upp Wilf pa tagstationen och adam jon och hanna kom dit ocksa. Vi drog till 42nd dar jag och Wilf vart VIP igen da Robs kompis Michael jobbade. Nasta gang sa han att vi inte ens behovde sta i ko :P sa gratis intrade och grejer.. jag skulle kunna bli van med sant :P

Inne pa 42nd blev det alldeles for mycket vodkaredbull da en dubbel bara kostade 30 kr och sen en massa dans pa det och en massa random foton och sen lekte jag wingman med angelica. jag lyckades ratt bra :) haha

jag wilf och adam tog en taxi hem och sen madda jag rav. Angelica, jag tror inte vi behovde den sista shotten haha.

Wilf ligger nu och sover och jag sitter har och tycker synd om mig sjalv som vanligt. Blir en valdigt valdigt slo dag idag.

jag aterkommer senare med bilder fran helgen :)
psusoch kram


1 kommentarer

fia

haha, vad är wingman?

Datum: 2009-12-06 Tid: 14:05:07
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0