Finding Neverland


idag har jag varit bakisslo sa jag har tittat pa film och last typ hela dagen. Sag iallafall den har filmen vilket ar en av mina favoriter. Den ar sa fin!

annars har jag forsokt vara lite produktiv och tvattat klader medans wilf forsokt stada upp i rummet. men problemet vi har ar att kladerna som vanligt hamnar pa golvet, rena och smutsiga.. vi maste foroska komma pa nagot sarts system. men det arj u inte helt latt heller :S

nej nu ska jag fortsatta lasa min bok och sen blir det att sova. jag ar ackligt sliten efter helgen!


1 kommentarer

mamma

Den filmen ser mysig ut :) in med rentvätt i byrån lr vart ni nu har den, å köp en tvättkorg på ikea å lägg smutstvätten där...:) enkelt ;) puss älskar dig

Datum: 2009-12-08 Tid: 10:41:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0