Fredag

Jobbade till klockan 1 idag. sen gick vi till banken, fixade kontoutdragtjaffs som fick funka som kvitto och sen akte vi till oldham. jag lamnade tillbaka min jacka som gatt sonder, kopte en ny finare och sen kopte jag med mig lite bedovningskram till min tand.. min visdomstand haller pa att vaxa ut och det ar inte sa skont.

annars hander ingenting. vi ska till puben en svang med digsy nu, sen hem och se film.
imorgon blir det att kopa de sista julklapparna och mys pa kvallen.

nu ar digsy har. vi hors!


1 kommentarer

Angelica

Gött att du fick lämna tillbaka den :)

Tycker det borde läggas upp en bild på den nya. Lite modebloggsstajl liksom.

Datum: 2009-12-11 Tid: 21:55:09
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0