Jag borde inte vara vaken


Klockan ar 02.00 och jag borde sova. om 3,5 timma kommer varan taxi.. men det kanns lite som nar man var liten och inte kunde sova kvallen innan julafton. Jag langtar hem.. jag langtar efter mamma, morgan, pappa, asa, LILLASYSTER och hela tjocka slakten och mina vanner saklart! och jag ar orolig over att nagot kommer ga fel imorgon och att hela resan skiter sig och det slutar med att jag kommer hem i juli istallet.. vilket ar det sista jag vill. jag vill hem nu!

Ja, sa som sagt. jag kan inte sova. har legat och last ett tag och sen insag jag att klockan var 1.30 och da kandes det dumt att sova da jag kommer ha javligt svart att ta mig upp. Har knaprat ipren och druckit cola light och ska strax gora mig en kopp kaffe tror jag..

Mamma, jag lar nog vara underbart trevlig imorgon da jag kommer hem :P Men det skiter vi i.. Vi ar glada anda.
Nu svamlar jag.. sa jag ska hitta nagot vettigare att gora :P


2 kommentarer

mamma

Hörre det gör inget, är bara glad att ni kommer hem :)

Datum: 2009-12-21 Tid: 10:19:03
fia

hoppas fortfarande att vi kan ses på juldagen! hör av dig när du kommer hem :) puss

Datum: 2009-12-21 Tid: 21:50:09
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0