jag kanner mig lite vuxen

Jag har inte fatt skaffa visa kort har da jag inte ar brittisk medborgare.. eller ja, jag har inte fatt skaffa det pa min bank. och den banken ar valdigt behandig da den ligger i uppermill och jag kan promenera dit om det skulle vara nagot.. men som sagt sa har jag fatt ha ett skitkort som inte funkar pa alla butiker och sant.

haromveckan gick jag dock in och bestallde ett nytt kort da mitt haller pa att ga sonder (jag har inte tappat bort det mamma. jag har faktiskt varit valdigt duktig har och har varken tappat bort nycklar, kort eller vaskor :) Idag fick jag kortet i posten och forvantade mig ett skitkort igen.. men ack nej sa fel jag hade. dom har antligen andrat sig och tycker jag fortjanar ett visa kort :P sa nu kanner jag mig lite vuxen.. for jag harj u inte ens visa i sverige :P



1 kommentarer

mamma

Men gumman vad duktig du är :) å vad bra att du fick ett visa kort :)

Datum: 2009-12-18 Tid: 11:26:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0