Lordag


Vi akte in tidigt till manchester imorse for att det skulle ga relativt snabbt att handla. och det gjorde det ocksa. allt folk kom in nar vi for hem. taget var overfullt och jag var glad att vi stallde vackarklockan imorse :P

Jag kopte iallafall julklappar till min lilla kusin, johanna, holly och morgan. nu ar det bara alexandra kvar sen ar allt fixat och det kanns underbart. wilf kopte presenter till carol och hans pappa sa det ar fixat ocksa.

Kopte aven en kalender till mig sjalv. ska ju forsoka styra upp mitt liv lite..o ch jag hittade den har nar vi gick in pa WHSmith.. Jag alskar den. en liten laderkalender med fint tryck pa :) (bilden ovan)

Efter shoppingen kakade vi lunch pa Chiquitos och sen akte jag hem och wilf akte och sag pa fotboll. jag tog en ol pa puben med Carol och rob och sen hamnade jag framfor datorn :P

Har kollat pa xfactor ikvall (imorgon ar det final och en av mina favoriter ar med :) och nu har vi precis tittat klart pa sista avsnittet av the wire sasong 4. hade tankt ga och lagga mig nu da min huvudvark haller pa att doda mig, sa vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0