Lordag

Vi orkade aldrig kliva upp och ta 8.50 taget sa vi sov ut istallet och akte in till Oldham runt kl 2. Dom hade inte mammas julklapp sa hon far nagot annat istallet.. och sen hittade jag en sot klanning at lillasyster som jag var tvungen att kopa och en julklapp till asa :)

Hade tankt packa ikvall men det gick inte heller. har legat och sloat hela kvallen. Kakade middag och tittade pa Love Actually som gick pa tvn. Nu ar det dags att ga i sang. Ska upp tidigt imorgon bitti sa vi kommer isang i tid imorgon kvall. For vi ska namligen lamna huset runt 6 pa morgonen eller nagot liknande.

Nu ar det nara.. och nu vill jag aka hem!
jag langtar som en tok!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0