Min onsdag

har inte hant speciellt mycket idag. vad som hant ar
- Lorraine pa jobbet har varit oerhort dryg och gjort jobbet besvarligare ocksa
- Jag och Danny tjaffsade pga varan frustration over denna kvinna och behovde fa ut den pa nagon.. sa vi funkade fint som bollplank. vi blev vanner direkt efter dock :P
- jag trodde att en kvinna i kontoret glomt att ge mig ett julkort da hon gett alla andra ett vilket gjorde mig lite ledsen.. men andrew hittade det pa sitt skrivbord
- Andrew har forsokt overtala mig att jobba overtid. ville att jag skulle komma in pa eftermiddagen aven fast jag sagt nej. jag sa dock nej 10 ganger till sa nu ska Lorraine gora det istallet. haha tji fick dom!
- jag har insett hur mycket jag alskar "all i want for christmas is you" och har sjungit och dansat varje gang den kommit pa radion

ja, ungefar det har hant. nu hade jag tankt slanga in sangkladerna i tvattmaskinen, ta ett mysigt bad och sen lagga mig och sova i en renbaddad sang. det later underbart eller hur? men forst maste jag vacka wilf sa han inte ar alltfor pigg ikvall. han ska namligen komma och jobba hos oss imorgon

pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0