Sista arbetsdagen for 2009


Da har man jobbat klart.. eller ja for 1,5 timma sedan :P Nu ar det fardigt jobbat for iar och jag ar tillbaka igen den 4 januari :P Vi fick en fet lon da 3 veckors lon gick in idag + julbonus och pengar for julfesten som vi inte har :P Men dessa pengar ska jag ju klara mig pa tills den 8e januari.. sa jag far snala lite :P

har iallfall gatt bra idag. Jag tror vi alla varit lite overtrotta.. speciellt jag. har headbangat till musiken pa min ipod, sjungit queen och jullatar, dansat med mig sjalv och jag och holly sjong till alla latar pa radion den sista halvtimman. gjort rosetter och grejor till alla. danny fick ett diadem med rosett pa och han sag ut som en jatte babis.. och sa har det snoat saklart vilket kan vara en av anledningarna for att alla varit pa sa bra humor :P

Ikvall ska vi tydligen pa fest, men jag ar itne sa taggad.. sa det blir val att aka dit, saga hej och grattis pa fodelsedagen och aka hem och se film :P har ju massa tvatt att tvatta och packa den andra resvaskan och grejor.. och sen blir det ju manchester for att fixa det sista och sen jul pa sondag och sen bar det av :P

jag langtar en massa men borjar bli sjukt nervos infor flygningen.. men det gar sakert bra :)

nu ar jag hungrig och wilf vill ha datorn.. och jag ar hungrig och borde kanske tanka pa att borja gora mig iordning :P

sa vi hors sen!
pusshej


danny med sin huvudbonad


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0