Sista dagen pa aret.

Idag kom min nya dator och jag blev overlycklig. Den ar superfin och rod saklart :) I love it.

Idag har jag inte gjort sa himla mycket. gick och handlade blodrott lappstift till Carol for dom ska pa maskerad nu ikvall.. Och jag hade faktiskt kanske tankt stjala lite av det. Men jag vet hur jag blir nar jag blir lite rund om fotterna. Det lar ju vara kletat over hela mitt ansikte :P

Sen har jag och carol hjalpt rob med hans utkladnad ocksa. Han ska vara punkrockare och carol hade kopt en liten uppblasbar boll som dom klippt sonder och som han ska ha pa huvudet sa det ser ut som att han ar flintis.. Sen har vi klippt lite i mina gamla tofflor och limmat dit en tuppkam ocksa. Han kommer se sa sjukt roligt ut.

Tydligen ska dom traffas runt 6 pa "smelly welly" som rob sa fint kallade det.. sa jag ska vara dar och fota lite :P Jag ar nyfiken vad bert ska kla ut sig till. Forra aret var han kvinna :P sa det lar vi kul att se haha.

Nu hade jag tankt hoppa in i duschen och gora mig iordning for kvallen. Locka haret lite och sant. Kanns inte som att det ar nyar idag. Tiden har gatt alldeles for fort. men som sagt..

a new year and a new beginning. :P Jag har haft ett bra ar, men jag hoppas pa att nasta ar blir battre :)

nej, dags att gora sig iordning :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0