Sverige

I mandags akte vi ju som sagt mot sverige och umea. Det hade varit snostorm dagen innan i Manchester sa alla flygen var sena och installda.. och pa mandagen var flygen forsenade och installda igen. Varat flyg var 4 timmar sent sa vi missade flyget fran kopenhamn till stockholm och stockholm till Umea. Efter manga om och men och massa tarar fick vi ett gratis hotellrum och gratis mat i kopenhamn och nya flyg sa vi kunde ta oss till umea dagen darpa.

Vi landade i Umea klockan 12.20 och da var saklart varat kara bagage borta. vi fick tillbaka det pa onsdagen. dom korde det till oss med limo haha. lite vip kansla :P

Veckan har vi iallafall spenderat mest med familjen. mys med mamma och morgan, jul med pappasslakt och hemma hos mamma. Skridskoakning, tacomiddag hos farmor, forfest med gamla gymnasiekompisar, utgang med alex, johanna, peter och ganget. traffa pa massa hogstadiekompisar.. Fortet, kina mat.. Wilf och halva pappasslakt fick magsjuka sa han fick stanna hemma da vi akte pa fortet vilket var valdigt trakigt :( och sen helt plotsligt var det dags att aka hem igen.

Nasta gang blir det en mycket langre visit.. for jag hatar ju som sagt att stressa omkring. Det var dock sjukt mysigt att fa umgas med mamma och morgan och papa och ganget. synd bara att pappa hade jouren under veckan sa man knappt fick se honom. men jag far se mer av honom nasta gang jag kommer hem helt enkelt.

Tack alla for ett underbart besok! jag langtar redan tillbaka. Har ar det sa morkt och gratt och blott. inge sno overhuvudtaget langre :(

bilder far komma upp sen for jag orkar inte fixa det.. och fler detaljer om resan kanske kommer upp sen ocksa :)


2 kommentarer

Johanna WP

Vilken tur att det inte blev en massa förseningar med flyg osv härifrån också, med tanke på snökaoset som varit idag!



Tack för en mkt trevlig julhelg, bästa på mkt länge. Vi får dejta på msn ngn dag & byta lite bilder :)



Puss!

Datum: 2009-12-28 Tid: 00:18:55
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Vi har åxå haft en underbar jul... bara att få rå om dig om än bara lite.... så är det helt underbart... lite tomt nu bara, men vi ses i sommar igen :) puss älskar dig

Datum: 2009-12-28 Tid: 11:41:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0