Lite sma sjuk


Wilf kom antligen hem runt 2.. Vi myste lite, spelade guitar hero och sen runt halv 6 akte han ivag igen for att se pa fotboll i Huddersfield. jag hade egentligen tankt folja med men eftersom att jag jobbar imorgon kande jag inte for att komma hem sent och knappt sova, plus att jag inte varit riktigt kry idag :/

Igar nar jag skulle lagga mig gick jag in pa toaletten och vart alldeles kall, var kritvit i ansiktet och holl nastan pa att svimma, sen spydde jag.. Det var inte sa trevligt och min mage har varit upp och ner idag.. At nyss en skal med avocado och fetaost sallad.. kande att jag behovde nagot latt att ata for att kunna halla ner det. Ska prova ata lite av kottgrytan som carol gjort ocksa.. for att se hur det kanns. Hoppas jag ar battre imorgon :/

Om en timma ska jag se det nya avsnittet av Shameless och sen kommer formodligen wilf hem och da blir det att sova. Upp tidigt imorgon :/ Jag har dock bara 6 arbetsdagar kvar innan min langhelg med bea och alex :) Blir sjukt underbart..

Vi hors


2 kommentarer

mamma

stackars dej:( krya på dej puss älskar dej

Datum: 2009-02-04 Tid: 08:30:16
Bea

Men alltså jag och Jennifer hade ett snack, vi kom överens om att dela på han, hon får lite pengar av mig också (ja menar, hon behöver ju det!) så jag fick gifta mig med han! :)

Datum: 2009-02-05 Tid: 14:36:45
Blogg: http://abej.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0