Mandag


Hade svart att somna igar pga min hosta, och fick inte sa manga timmars somn. Jobbet gick bra anda dock och dagen gick fort. Hatar dock att argentur arbetarna ar inkompetenta och att en javla killa ar sa oforskamd sa det finns inte och tror att vi ska gora allt at honom. Gahr!

Efter jobbet gick jag till puben och hangde med Carol och Rob. Wilf dok upp en stund och vi spelade biljard och sen gick han hem. Jag stannade dock en stund. Bert, som ar Carol och Robs van satte igang en massa coldplay latar pa jukeboxen sa jag vart lycklig och satt och njot av den underbara musiken. Trodde inte han hade en san bra musiksmak :)

Nar jag kom hem sag jag pa lite The city och wilf lag och sov. Nu har vi kakat god middag som Carol lagat och jag ska lasa lite cosmopolitan och ata min fruktsallad medans wilf kollar sina grejor fore vi ser ett avsnitt av 24.

Hoppas ni har haft en bra dag. Vi hors imorgon!
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0