Onsdag



Efter att ha varit sangliggandes i 2 dagar borjar jag nu bli battre. Febern ar borta och nu ar det bara halsen som gor ont, men det kan jag leva med. Ringde jobbet och sa att jag kommer in imorgon. Ska aven ga in till kontoret och be om ursakt for att jag varit borta sa mycket, och att jag verkligen varit sjuk och inte bara varit lat.. for jag vill ju liksom inte fa sparken.

Wilf ligger och sover och jag har varit vaken i 4 timmar.. Har sett Samantha Who hela dagen och bara tagit det lugnt.

Tankte beratta lite om nar Bea och Alex var har ocksa.. har ju inte visat nagra bilder eller nagonting :P


3 kommentarer

mamma

Oj vad fin du är :) puss älskar dej

Datum: 2009-02-18 Tid: 19:48:33
mamma

Jag har den här bilden på mitt skrivbord lix puusss

Datum: 2009-02-18 Tid: 20:09:20
fia

du var jättefin i lockar! :)

Datum: 2009-02-18 Tid: 20:20:06
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0