Bio och mys



Igar akte jag och wilf in till Manchester. Kakade mat och gick pa bio. Vi sag "Slumdog Millionaire" som var superbra, och kakade ben and jerrys :) Efter det spelade vi airhockey och skjutar spel pa biografen medans vi vantade tills det var dags att ga till taget hem.

Wilf har idag jobbat hela dagen med skolarbete sa for att halla mig sysselsatt har jag som sagt byggt. Nu har jag ingenting att gora sa jag funderar pa att se de heroes avsnitten jag missat. Sen om 40 min ska vi ga till chippyn och handla mat. ingen av oss orkar laga mat ikvall. Blir en tidig kvall for imorgon ar det dags for jobb igen..

om ca 3 veckor kommer bea och alex! JAG LANGTAR!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0