For you I bleed myself dry.


Idag var forsta dagen pa jobbet. Det var drygt men gick anda relativt fort. Mina fotter gor ont dock efter att ha jobbat i mina uggskopior. Glomde att byta skor. Kakade min blabarssoppa och min kaviar som jag inhandlade pa ikea igar. Sa jakla mums liksom.

Nar jag kom hem sag jag lite pa Deal or no deal for det var en underbar tant som spelade.. Hela familjen var som fastklistrade, aven fast vi egentligen inte gillar programmet.

Efter det gick vi till puben och spelade lite biljard. Jag spelade aven pa en spelmaskin dar inne och vann 30 kr. Igar vann jag runt 60 spann. Jag ar ganska cool och javligt bra pa det dar spelet :)

Nu har vi kakat middag (pasta, ostsas, riven vasterbottensost och falukorv :P ) exotisk blandning. var underbart gott dock. Och jag tog ett bad ocksa vilket var underbart skont. Jag badar alldeles for sallan.

Nu ar jag ren och kladd i min fina pyjamas min mamma gav  mig :) Vi ska mysa i sangen nu till en film som jag ska somna till.. jobb imorgon igen liksom.

btw, min magkatarr ar tillbaka. jag ar lycklig.. eller inte. och inte fan kan jag hitta tabletterna som mamma kopte at mig. Jag far soka pa riktigt imorgon for idag har jag varit alldeles for sliten.

Jaja, sangen var det. Vi hors. Pusshej


2 kommentarer

mamma

va gulliga ni är:) puss

Datum: 2009-01-08 Tid: 21:45:08
Helena Einarsson

söt bild :)

Datum: 2009-01-10 Tid: 12:06:14
Blogg: http://apriilhimlen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0