Fredagen


(Klicka pa bilden for att se den storre)

Har for mig att jag inte berattat om min fredag. Iaf.. Vi gick till The Welly och spelade biljard, jag och wilf. Wilf var lite olycklig for han forlorade mot mig hela tiden. Jag var dock stolt och kande mig duktig :P Runt kvart i 8 gick vi till chippyn och kopte mat och sen gick vi tillbaka till the welly. Efter ett tag dok digsy och kev upp, sen kom adam och sist matt.. Vi spelade biljard, spelade pa spelmaskiner och hade det trevligt.

Efter det traskade vi upp till The Railway dar jag ringde Johanna Alex och Bea och det slutade i tarar eftersom att jag saknar dom. Men snart far jag traffa iaf 2 utav dom.. :) Efter det bestamde vi oss for att ga hem for jag var nog alldeles for full.. :/ Utanfor puben lag en man pa marken och han blodde fran ansiktet. Han hade tydligen fallit handlost pa asfalten och brutit nasan. Det sag hemskt ut :/

Jaja, sen gick vi hem och sov. Mer spannande an sa var det inte..


1 kommentarer

mamma

Låter som en lyckad kväll:) men ni hjälpte väl den blödande mannen??? puss älskar dej

Datum: 2009-01-26 Tid: 11:21:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0