jobb jobb jobb



Ville verkligen inte kliva upp imorse men man var ju tvungen. Vi har gjort airfresheners hela dagen, men maskinen har inte funkat som den ska.. sa den storre delen av dagen har spenderats sittande pa ett rullband och svarandes over hur klistermarkena inte hamnade pa ratt plats och att man var tvungen att gora om dom allihopa.

jag ar hemma nu iallafall. Vi har kollat upp formular for council flats och wilf har skrivit brevet vi ska skicka till sj, jag ska oversatta det till svenska nu.

annars hander inte sa mycket. Wilf gick just till Co op for att inhandla kyckling och bacon.. for vi ska ata kyckling bacon och avokado sallad.. for antligen har vi hittat avokado :)

Har fortfarande branningar i hjartat och i halsen. Kanns som att jag atit syra.. inte sa kul..

Jaja, vi hors!


2 kommentarer

mamma

Ser ut som om ni har jätte skoj;) puss älskar dej

Datum: 2009-01-08 Tid: 20:08:59
mamma

hoppas brännan blir bättre:(

Datum: 2009-01-08 Tid: 20:10:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0