Less


Har varit en helvettes dag pa jobbet idag och jag ar bara sa less. Mina hander ar alldeles grona och det gar inte att ta bort.. Jag onskar jag kunde fa mig ett battre jobb och battre betalt sa vi iaf kan flytta till varat eget stalle. men man kan val inte fa allt man vill ha.

Har varit less less och less men sen satte jag igan james morrison som fick min att ma mycket battre. Vilken underbar man han ar. wilf kommer ocksa snart hem och han ar annu underbarare.. Onskar bara att taget kunde kora lite fortare :P

Ska strax borja med middagen (aven fast min kare pojkvan lovade att gora middag :P ) Men eftersom att jag vill ata tidigare an han far jag val helt enkelt laga maten.

Sen blir det att hoppa i sang. Ar sjukt trott.
Vi hors liksom!


1 kommentarer

mamma

Ja åsså pratade du ju med din underbaaara mamma juh;P Hoppas allt är bättre i dag puss puss älskar dej, å gröna fingrar är ju bra att ha;)

Datum: 2009-01-21 Tid: 10:03:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0