Poker

Igar efter jobbet gick vi till wilfs pappa och kakade middag. Efter det akte vi till Grasscroft och spelade poker hemma hos ben. Det var jag wilf ben digsy kev sam och mat. kom hem runt 1 och var alldeles dod idag. men pokern var javligt kul och vi ska ha en till pokerkvall imorgon kvall :)

jobbat idag och det gick hyffsat bra forutom att jag var dodstrott. Ska ga och lagga mig nu sa jag klarar helvettes dagen imorgon (ska gora sjukt jobbiga saker). slutar halv 4 sa det ar anda ganska lugnt.

det var val det jag hade att saga.
Vi hors


1 kommentarer

mamma

Härligt med jobb lr hur;P puss

Datum: 2009-01-11 Tid: 12:26:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0