Filmkvall


Vi akte in till manchester igar och kopte ilte bocker (vi ar boknordar) och kakade lite bakis mat :) Sen blev det hem, lasa och sen sag vi Harry potter och fenixorden for att forbereda oss for onsdag ;)

annars hande det inte sa mycket. jag har just vaknat och wilf ligger och sussar. funderar pa att ga till affaren och kopa nagot att ata, men jag kanner mig alldeles for lat for tillfallet sa det blir nog att krypa i sang och fortsatta lasa min bok som forovrigt ar riktigt bra.

bockerna jag inhandlade igar




och en som jag bestallde:


see ya!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0