"is it your mum?"

ikvall var jag och carol pa the welly och lyssnade pa ett medium. jag blev ganska full men det skiter vi . iallfall pratade hon med alla i lokalen om doda personer i deras liv. jag och carol fick aldrig hora nagot..

efterat fragade jag henne om hon kunde kanna av utlandska sjalar.. (vid det tillfallet var jag imponerad over hur mycket hon visste om alla andra).. da klackar hon daremot ur sig att min mamma varit dod lange och att jag gratit over det mycket och att jag sover pa hoger sida av sangen och mamma vanster.. det var da jag borjade inse vilken fake hon var!


aven fast jag kom dit utan forhoppningar och trodde att hon var fake ville jag anda tro att det var pa riktigt och att jag kunde fa prata med kim. ajg sa det till carol ocksa nar vi var ute pa paus.. att jag ville ha ett svar varfor kim gjorde som han gjorde.. men tydligen var det bara min (valdigt levande) mamma som stod bredvid mig och sa att hon madde bra och var glad.

jag ar ltie ledsen just nu. jag vet inte varfor.. men jag vet nu iaf att jag inte ska fa upp forhoppningar over sadana saker igen

och fia, jag skriver pa svenska bara for att du ska orka lasa vad jag skriver :P
puss!


2 kommentarer

mamma

Ja nog för att jag tog några öl i går men....död:S näää lite trött bara :P, var inte ledsen gumman, vissa kanske kan se sånt där men jag är lite skeptisk, fast Anne-Lii säger att hon vart hos flera som bara måste ha sett, för dom visste så mycket som bara Anne-Lii kunde veta. Men på en pub?? nä. Jag älskar dej i massor puss...

Datum: 2009-07-31 Tid: 10:11:55
mamma

Fast jag sover på vänster sida av sängen

Datum: 2009-07-31 Tid: 10:13:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0