"Ive heard your mum is fit!"

Jobbet idag gick bra och Wilf gjorde bra ifran sig. Kul att ha han dar ocksa och att jag fick jobba med honom. Gjorde att dagen gick mycket fortare :)

Pa vagen hem sag vi en bil som kort ratt in i ett hus. Tur att husen har ar gjorda av sten, annars hade det formodligen fallit sonder. Finns manga idioter dar ute i trafiken :O

Vi orkade inte laga mat ikvall sa vi gick forst till puben och drack en ol coh sen gick vi till Kingfisher och kakade. faktiskt billigare an att ga till co op och handla ingredienser till mat :S Dar traffade vi iaf robs kompis Joey..

j: is your mum over yet?
e: no shes coming next week
j: ive heard she is fit.. i'll just take her hand when she comes and say "hello princess, do you wanna come home to mine and i'll show you a good time?"
e: i'll slap you if you touch my mum

haha kan det bli tisdag snart?
nus ka jag lasa och sen sova.
vi hors!


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, så det är alltså Wilf som har sagt att din mamma är fit? ;) HAHA!

Datum: 2009-07-10 Tid: 12:55:07
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0