mandag

I fredags akte vi in till manchester och shoppade lite. Jag kom hem med ett minneskort till min kamera efter att saljaren pratat klart med mig om han och hans frus semester minnen. valdigt skumt :S kopte aven ett linne fran vero moda som jag forovrigt just hittade i arndale gallerian. underbart :) en kofta blev det ocksa. mamma kom hem med ett par svarta jeanstights med dragkedja langst ner. funderar pa att kopa dom jag med :) och en hardrock café munktroja :P

nar vi kom hem blev det kingfisher med wilf som hade jobbat pa mitt jobb hela dagen. god mat och sa :) efter det drog vi till the welly som var fullpackat pga patelvis som var dar och sjong. sa vi bestamde oss for att ga hem. spela lite kort och dricka lite ol och sa. mys :)

lordagen hande det inte mycket kan jag lova. sovmorgon och grillning. Var underbart. potatisgratang, flaskkotletter och vitlokssas. AH! jag saknar svensk mat sa himla mycket! som tur ar sa far jag spagetti och kottfarssas ikvall :) carol var har och kakade och vi spelade kort (herregud vad kort vi har spelat :P)

Igar hade vi itne sa mycket att gora sa vi bestamde oss for att aka och bowla pa kvallen. Adam ville ocksa folja med. Sa vi tog bussen till Ashton och vi bowlade lite. morgan vann saklart. mamma 2a och jag 3a. fyfan vad sverige ar bra :P wilf alskling kom sist :( haha

Idag har jag och mamma varit pa en liten promenad och jag gick till gymet och tranade lite. maste ta upp det igen. nu vantar vi pa att wilf carol och rob ska komma hem sa vi kan kaka nagon gang.  Ikvall blir det formodligen film och mys :)

och imorgon aker dom hem :( jag vill inte!




1 kommentarer

mamma

Ja vilken match vi gav dom, lr hur;P jag har haft det underbart, tack snälla underbara du:D å jag ville inte heller åka hem :( men du kommer ju snart puss älskar dej mest i världen

Datum: 2009-07-24 Tid: 11:29:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0