Onsdag

Igar var det exakt 2 veckor tills mamma och morgan kommer. jag langtar sa sjukt mycket :) var over ett halvar sedan jag sag dom sist. inte bra alls :(

vad har annars hant? jag har jobbat, det har varit sjukt varmt sa jobbet har varit jatte jobbigt. idag gick vi till puben efter jobbet och jag larde rob och carol "gul bil" leken. sa dom har suttit och slagits pa banken utanfor puben. ratt underhallande att se pa maste jag erkanna :P

Snart blir det middag. kyckling enchiladas.. underbart gott :) sen lasa min bok "tusen stralande solar" eller titta pa lite greek..

jag ar ratt trakig jag vet. ska forsoka bli lite roligare snart :P


1 kommentarer

Hanna

Hur kommer det sig att du bor i england då :) ?

Datum: 2009-07-02 Tid: 17:19:52
Blogg: http://hannaaakesson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0