Soliga Torsdag

Idag ar det 29 grader varmt och solen skiner. det har varit ett helvette att jobba i varmen men det var underbart under lunchen och rasterna att sitta utomhus och sola :) Har matt jatte illa idag och haft en hemsk huvudvark daremot. tror det beror pa vatskebrist.. for pa sista rasten drack jag en massa och madde helt plotsligt battre :)

Jag och wilf ska ut pa promenad nu i solen och sen blir det middag hos hans pappa. fisk formodar jag .det vi alltid far :P

jag fick forovrigt hora min rost igen pa radio igar och idag.. det var programmet "around the world in 80 shows" dom ar inne pa sitt sista land afghanistan och det ar ingen som ringt in.. sa igar spelade dom upp alla som pratat i radio nar dom sa vilket land dom kom fran och idag spelade dom upp nar vi alla sa "i love your show" pa vara sprak. det var lite kul faktiskt :P

nej nu ska jag byta om sen ska vi borja traska :)


1 kommentarer

mamma

Men brukar inte han bjuda på kyckling?? fast man måste ju vidga sina vyer, btw vi landar på terminal 1 när vi kommer puss

Datum: 2009-07-03 Tid: 12:10:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0