Lordag

Igar var det som sagt min 1 ars dag har och det ville jag fira. Blev inte som jag tankt men det blev bra anda. Jobbade over till klockan 5 och sen gick vi till cricket-planen och wilf var domare da 2 pubar spelade varandra. Dar drack jag lite ol med Carol och Rob och hejade pa Hare and Hound laget som mest bestod utav Wilfs jobbarkompisar :P

Efter det gick vi till chippyn och kopte mat och sen tog vi en taxi till Church Inn dar vi drack lite och hangde med folk. Jag wilf och Lee traskade hem runt halv 2 och kom inte hem forran runt halv 3 efter att dom busat pa vagen hem och knackade pa Cookes fonster och pratade med honom. Jag var inte sa lycklig dock eftersom jag skulle upp tidigt imorse och jobba.

Jag angrade att jag valt att jobba over i morse da jag var hur trott som helst och tiden gick valdigt langsamt. Men nar vi slutade klockan 1 var jag ratt nojd med mig sjalv.. for jag far ju mer pengar liksom :)

Efter det gick jag till affaren och kopte lite grejor och la mig sen i sangen och laste cosmo och somnade.

Vi skulle egentligen till Oldham ikvall och festa men ingen av oss orkade med det sa vi sag pa American Gangster istallet (sjukt bra film) och nu ska jag strax lagga mig och sova :P

Imorgon ska jag ha en pyjamas dag och bara dega.. kanske tar en cykel tur till gymmet en svang.. vi far se hur jag kanner mig :P

Jaja, vi hors sen :)



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0