Mandag

jobbet idag gick bra men jag ar sa javla less pa folket jag jobbar med. dom ar falska och man vet inte vart man har dom och vem man kan lita pa. och sen gor nagra av dom mig galen for att dom pratar for mycket och speciellt om saker jag verkligen inte bryr mig om.. men pengar ar pengar.

fick forresten en fin overraskning igar.. kollade mitt svenska bankkonto och jag hade fatt tillbaka 5000 pa skatten vilket var underbart da jag oroat mig en massa for att jag skulle behova betala tillbaka. det gjorde min sommar :)

for till gymet efter jobbet och bokade aven in mig pa aerobics pa onsdag. det blir spannande :P

nu lagas det mat. klyftpotatis, kyckling och vitlokssas. underbart :)

tack for samtalet idag forresten mamma. eller samtalen. underbart :)


2 kommentarer

mamma

Allt för dej det vet du puss älskar dej:)

Datum: 2009-06-16 Tid: 15:35:01
Johanna WP

Phu. Nu tror jag att jag har kommenterat alla inlägg jag inte hunnit kommentera tidigare. Puss!

Datum: 2009-06-29 Tid: 16:40:22
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0