Sondag

Idag har vi varit pa ikea och handlat lite grejor. lador, filt och mat :) det var mysigt. och jag vill verkligen flytta till en lagenhet nu och vara rik och bara ga runt dar och kopa allt jag tycker ser fint ut. gah.. men vi har iaf planerat att kopa en liten bokhylla. det finns for mycket saker i varat rum och ingenstans att he det..

annars var vi pa puben en svang och spelade lite biljard och lyssnade pa bandet som spelade. Nu ska vi se film och sen sova.. vi hors :)


detta ar vad vi inhandlade idag :P


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, du är inte efterbliven. Det är bara jag som knappt tänkt på att berätta det för ngn ^^

Datum: 2009-06-22 Tid: 00:26:51
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0