Studenten


Jag vill gratta alla som tog studenten igar dar hemma :) kom pa att idag ar det ett ar sedan jag tog studenten.. det var en av varldens basta dagar :) sa den har bilden ar alltsa exakt 1 ar gammal :)

och imorgon ar det ett ar sedan jag flyttade till england. det kanns helt sjukt. tiden har gatt sa fort.. jag saknar alla dar hemma sa fruktansvart mycket, men trivs och har det bra. onskar bara att alla ni narmaste kunde vara har med mig. .allt hade varit helt perfekt da :)

nu ska jag fara och klippa mig.. och sen ska jag lagga mig och lasa lite och sen dromma mig tillbaka till min student och alla mina alskade dar hemma!
puss pa er!


3 kommentarer

Petter

Word

Datum: 2009-06-12 Tid: 00:39:58
mamma

vi saknar dej åxå jätte mycket:D puss älskar dej

Datum: 2009-06-12 Tid: 15:07:20
Johanna WP

Kom hem till oss, så ska vi se till att fira ordentligt att du varit i England ett år. Eller ja. För din skull då. Inte våran :) KRAM!

Datum: 2009-06-12 Tid: 21:14:30
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0