1st of March


Hittade den har bilden och insag att den var tagen for 1 ar och 2 dagar sedan. Tyckte jag var fint.. speciellt da jag saknar min kusin en massa och att hon inte finns med i bloggen tillrackligt ;)

forlat for dalig uppdatering forresten. har inte varit pa blogghumor. inte for att nagot har hant eller att jag varit deppad eller nagot. har bara inte kant for det.

I fredags var det jobb, och det gick hyffsat bra faktiskt. Sen hem, kaka lite mat och efter det drog vi med Digsy till The Welly. Clayton var dar en stund men akte ivag och Adam kom forbi sen. Vi gick till Kingfisher som ar den nya puben i byn. mer an restaurang men det var mysigt anda (forutom att pojkarna pratade fotboll hela tiden).. sen gick vi tillbaka till The Welly och det slutade med att digsy kom hem till oss och vi bestallde hem pizza. mums

Pa lordagen vaknade jag klockan 7 da mitt alarm startade. Jag skulle inte upp eller nagot, bara glomt stanga av det.. sa jag vart lite irriterad. Dagen spenderades hemma och vi sag Veronica Mars. Efter det for vi med Digsy, Clayton och Kevin till Mitali i Uppermill och at indisk mat. Det var gott :) Vi drog sen till The Welly och spelade biljard och grejor. Jag holl mig till cola light hela kvallen. Fortfarande sliten efter fredagen da jag vart ratt breusad efter alla dubbel redbull och vodka jag drack :P Adam kom forbi eftersom att han inte fick komma in pa en fest dar alla hans vanner var. Jag wilf Adam och Lee gick hem till oss och vi sag pa en film. Quarantine. Den var laskig och jag och Wilf satt och hoppade och skrek :P adam for hem och jag digsy och wilf sag jackass 2 och sen var det dags att sova efter ett avsnitt av Veronica Mars :P

Idag har jag varit slo. Diskat, gatt en promenad med Jack och tittat pa nar pojkarna spelat fotboll, vilat en stund och nu har jag just slangt in lite tvatt i tvattmaskinen och wilf kommer snart hem med mat :)

Det var allt jag hade och saga. Imorgon ar det jobb igen.
Pusshej




1 kommentarer

Johanna WP

Jösses, var det såpass länge sedan den där bilden togs? & var det såpass länge sedan jag var på eksem sist? :p

Datum: 2009-03-05 Tid: 00:30:27
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0