Confessions of a Shopaholic


Jag fick ett presenkort pa Waterstones av Kev i Julklapp. Waterstones ar en bokaffar for er som undrar och for nagra veckor sedan sa beslot jag mig for att bestalla hem nagra bocker. Bla den har och Shopaholic and sister & Can you keep a secret, fran samma forfattare. Insag att jag missade nagra bocker mellan confessions och shopaholic and sister sa nar jag last ut den har boken maste jag in tll manchester och kopa dom.

Har legat och last de senaste dagarna och boken ar riktigt bra. Jag ar glad ocksa att jag inte har problemen hon har. Herregud liksom :P

jaja, har jobbat idag och dagen var lang och dom vart arga pa mig for att jag trodde en metallbit som kom ner pa rullbandet inte var viktigt och la det pa bordet da det fasktiskt var en bit av maskinen som fallit av. inte fan visste jag val det :S jaja, det loste sig iaf.

Jag och wilf har varit pa puben och spelat lite biljard. Nu ska vi ata tonfiskmackor till middag och se pa Veronica Mars. Sen ska jag aterga till lasandet en liten stund och sen ar det faktiskt dags att sova. Sa det sa.

Hoppas ni haft en bra dag.
Pusshej


1 kommentarer

Erika hansson i USA :P

Jag sag den filmen under allahjartans dag heelgen ;D riktigt rolig maste jag saga! ^^



Hoppas att du trivs bra dar borta :)

kram

Datum: 2009-03-05 Tid: 02:06:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0