Justja

Tankte beratta for er en sak som hande i fredags da vi satt pa bussen pavag hem fran Oldham. Adam skulle med nagra till en fest som var med pa varan buss. De var typ 12 16-17 aringar som var dyngpackade och skrek och holl pa . Jag och Wilf fick huvudvark och grejor och var allmant less.

Efter nagra hallplatser hoppar 4 killar, en tjej och en liten pojke pa bussen. Dom var sakallade chavs. Vilket ar typ som fjortisar.. Fast dom ar lite gangster aktiga, tror att dom ar coola och ska slass och skolkar fran skolan osv osv. De stod dar och sa ingenting, och sen borjar de bak i bussen som Adam var med att de var dumma i huvudet och holl pa. De skrek aven pa den lilla killen sa Wilf vande sig om och sa at dom att halla kaften. De holl pa att kafta en massa och en av Chavsen gick fram till sina kompisar och fragade om dom hade nagot vasst pa sig for han ville knivhugga dom. de hade ingenting sa han tog av sig sin kedja fran halsen och virade den runt sin hand.. typ som ett knogjarn. Alla stod och skrek at honom att han var sa cool osv osv.. och jag kande bara hur arg jag vart och ville att dom bak i bussen skulle halla kaften. Som tur var skulle vi av da och jag bad om ursakt till de utsatta personerna och hoppade av. Hoppas verkligen att de slog ner nagra av idioterna pa bussen. Fyfan vad arg jag var.


1 kommentarer

mamma

Otäckt sån´t där, jag har ju så svårt att va tyst när sån´t där händer. puss älskar dej

Datum: 2009-03-11 Tid: 11:27:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0