London

Vi ar just nu i London. Vi kom hit runt kvart i 12. var skitlatt att hitta till hotellet som forovrigt ar valdigt fint utvandigt och funkar helt okej inomhus ocksa :) Vi lamnade vara saker, akte och hamtade mitt nya pass (jag ser kriminell ut pa mitt foto) och nu har vi just duschat och ska fara till ett shoppingcenter och shoppa lite innan vi drar till leicster square ikvall for middag och nagon drink med emma k och sofia.

Glomde forovrigt min harborste sa jag ser hemsk ut for tillfallet och mitt har star ut at alla hall.. men det ar val smallar man far ta.
Solen skiner iallafall och jag ar lycklig :)
Nu ska vi dra. Vi hors sen :)
Puss hej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0