puss!


Sen vill jag bara saga att jag saknar denna flicka sa otroligt mycket. Hon ringde mig i fredags och sa massa sota saker och jag vill bara krama om henne och pussa pa henne och visa henne hur mycket jag alskar henne. tyvarr kan jag inte gora det :/ sen fragade hon nar jag skulle komma hem och jag hade inget svar att ge, for jag vet inte nar jag aker till sverige nasta gang. blir formodligen till jul.

Hon ar iallafall det basta som nagonsin hant mig.. hon ar min solstrale, och jag onskar jag kunde vara dar och vara en bra storasyster at henne istallet for att vara i ett annat land och bara prata med henne ibland :/

hon ar iallafall bast i varlden!


2 kommentarer

Petter

Hemlängtan is the shit..... the real shit!

Datum: 2009-03-22 Tid: 21:46:09
fia

till jul, är du tokig? kommer du inte hem något i sommar??

Datum: 2009-03-23 Tid: 14:54:08
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0