Vårdag


idag har det varit soligt och fruktansvart varmt. Deprimerande att behova jobba nar det ar sa fint vader, men det ar smallar man far ta om man vill ha pengar. njot iallafall pa mina raster och pa lunchen :) haller tummarna for att det ar sa fint vader nar vi drar till london nasta vecka :)

Tagbiljetterna ar nu kopte btw och allt fixat.. nu galler det bara att packa och jobba de sista dagarna innan vi far. jag ar sa ackligt taggad :)

skickade en morsdagspresent till mamma i mandags btw (det ar morsdag pa sondag har) och hon fick den idag. Halsbandet ser ni dar uppe.. :) hoppas hon gillade det ;)

efter jobbet idag gick jag och wilf pa en langpromenad upp bland kullarna i solskenet. underbart :) nu fixar han mat och jag latar mig har.. haha kanner mig lite hemsk :P jaja.

vi hors sen :) Pusshej


3 kommentarer

fia

klart hon måste ha blivit glad, det var ju superfint! :)

Datum: 2009-03-18 Tid: 21:20:38
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Johanna WP

Hihi, tack så mkt :)

Jaa - det är ju som teknisk support för BBB. Ska hjälpa kunder över telefon & mejl!



Jag tror hon gillar halsbandet, det var jättefint :)

Datum: 2009-03-18 Tid: 22:12:31
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Jag älskar det och dej:D du är underbarast i världen pussgurka

Datum: 2009-03-19 Tid: 10:03:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0