Fredagen


I fredags börjades kvällen hos Kevin som hade "födelsedagsfest". Blev ölspel osv. Mycket trevligt faktiskt.. Vi drog dock vidare in till Oldham sen med Jon och gänget. Träffade några trevliga tjejer.. vi bytte nummer och grejor, men jag tvivlar på att vi kommer ses igen. Hade iaf en underbar kväll.. Hände massa sjuka och roliga grejor och alla var dyngpackade.. men sånt är livet.. Visade sig också att jag enbart spenderade £15 medans wilf slängde iväg £60. Hur det gick till vet jag inte.. men glad var jag ändå :)

bilden ovan är på hannah, jessica? och mig :P ursäkta.. men jag ser jävligt konstig ut :P


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, fylleöga!

Datum: 2009-05-25 Tid: 18:17:44
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0